sobota, 2 lutego 2013


Mam na imię Kasia. Mam 21 lat. Jestem studentka fizjoterapii:) Gdy byłam małą dziewczynką szyłam ubranka dla swoich lalek:) jakiś rok temu postanowiłam sobie kupić maszynę do szycia. Noszę mały rozmiar ubrań i większość sklepowych rzeczy jest na mnie za duża:( dlatego tez postanowiłam coś z tym zrobić. Nie mam żadnego profesjonalnego doświadczenia w szyciu:) Szyje, bo to kocham robić! Gdy kupiłam maszynę to nawet nie umiałam nitki dobrze nawlec:) poprosiłam mamę o odrobię pomocy, gdyż ona miała styczność w swoim życiu z maszyną:) I tak się zaczęło! Pierwszą rzeczą jaką uszyłam była bandażowa spódniczka ze starych jeansów i nawet miała złoty zip z tyłu;) Teraz ciągle się uczę czegoś nowego. Kupuję systematyczne Burdę, próbuje sama tworzyć jakieś swoje wykroje, ale chyba najbardziej lubię przerabiać ubrania znalezione gdzieś na strychu lub kupione w Second Hendach. Szukając inspiracji natknęłam się na wiele blogów prowadzonych również przez krawcowe-amatorki. Postanowiłam więc i ja stworzyć swojego bloga i dzielić się moimi pomysłami i małymi dziełami!!!

Na początek moja sukienka uszyta z wykroju z Burdy 121 11/2012 w wersji dzianinkowej:) 
Zdjęcia robione na szybko przed świątecznym obiadem, dlatego też nie zdążyłam znaleźć stosownych bucików;)
Zapraszam do komentowania:)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna sukieneczka, świetnie na Tobie leży. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. Też właśnie założyłam swojego, dopiero jeden wpis ale mam nadzieje, że się rozkręcę. Na pewno będę tu często zaglądała.
    Pozdrawiam i zapraszam na www.suzospiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń